Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dilemma! - Scott Crusade, pris/modell/längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pettzon" data-source="post: 843553" data-attributes="member: 77847"><p>Norvin: Okej, provade ett par 189or idag, tyckte dock att dom var lite klumpiga i pisten. Kändes ganska stora. Jag gillar att köra ut svängarna hårt i pisten. Och därmed åka lite lätt offpist strax utanför pisten. Valet känns väldigt svårt nu. Min sista hyrdag är imorgon och jag måste bestämma mig, ett par 189or förra årets modell för 3500:- eller årets och 179 cm för 6500:-. Helvete!</p><p></p><p>R-R: Konstigt att dom inte kolla vilken längd man har på testet, det måste väl spela en stor roll i det hela? Men jag stanna på 185 cm. </p><p></p><p>Vad jobbigt detta blev. Imorgon måste jag bestämma mig och jag är helt lost.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pettzon, post: 843553, member: 77847"] Norvin: Okej, provade ett par 189or idag, tyckte dock att dom var lite klumpiga i pisten. Kändes ganska stora. Jag gillar att köra ut svängarna hårt i pisten. Och därmed åka lite lätt offpist strax utanför pisten. Valet känns väldigt svårt nu. Min sista hyrdag är imorgon och jag måste bestämma mig, ett par 189or förra årets modell för 3500:- eller årets och 179 cm för 6500:-. Helvete! R-R: Konstigt att dom inte kolla vilken längd man har på testet, det måste väl spela en stor roll i det hela? Men jag stanna på 185 cm. Vad jobbigt detta blev. Imorgon måste jag bestämma mig och jag är helt lost. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dilemma! - Scott Crusade, pris/modell/längd
Tillbaka
Topp