Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Din Drömpark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SteezeKing" data-source="post: 548127" data-attributes="member: 74269"><p>För de första så om jag skulle bygga en park skulle jag vara lite tveksam med att bygga en pipe för att de är inte många som åker pipe, sen så ska de vara långa lines ( delat upp till röda och svarta lines ) röda = 8-12m, svarta = 15 = 20m. Sen så tycker jag också att man ska variera med hoppen så det inte är samma "typ" av hopp i en lång line men med bara lite annourlunda gaps, skulle vara najs med inte bara step downs och så utan att "skojja" till de med lite platåer kanske lite tunner som man kan bonka på och sånna där hopp som man har ett hopp som man hoppar upp på en platå sen är det dropp ner(vet inte va de heter) </p><p></p><p>ja e inte proffs men jag tkr så ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SteezeKing, post: 548127, member: 74269"] För de första så om jag skulle bygga en park skulle jag vara lite tveksam med att bygga en pipe för att de är inte många som åker pipe, sen så ska de vara långa lines ( delat upp till röda och svarta lines ) röda = 8-12m, svarta = 15 = 20m. Sen så tycker jag också att man ska variera med hoppen så det inte är samma "typ" av hopp i en lång line men med bara lite annourlunda gaps, skulle vara najs med inte bara step downs och så utan att "skojja" till de med lite platåer kanske lite tunner som man kan bonka på och sånna där hopp som man har ett hopp som man hoppar upp på en platå sen är det dropp ner(vet inte va de heter) ja e inte proffs men jag tkr så ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Din Drömpark?
Tillbaka
Topp