Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN-Hysteri
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 878322" data-attributes="member: 31089"><p>Har vid tre tillfällen tumlat p.g.a. skitbindningar. Två gånger hyrbindningar och en gång marker freeride 14.0. Efter den läskigaste (100-200m fallhöjd ut över dropp) bestämde jag mig för att aldrig komma i närheten av en dålig bindning igen. Jag ställer dessutom upp mina bindningar ordentligt och de har alltid löst när de behöver.</p><p> Det har också med kvalitet att göra. Köper du en "bra" bindning kan du använda denna i åratal framöver. Så många Griffon bindningar jag sett gått sönder är förfärligt. </p><p></p><p> Och ja jag har full koll på förspänning. Men visst är det tragiskt många felinställda bindningar. Framförallt är det riktigt illa att så många av dessa är felinställda från butik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 878322, member: 31089"] Har vid tre tillfällen tumlat p.g.a. skitbindningar. Två gånger hyrbindningar och en gång marker freeride 14.0. Efter den läskigaste (100-200m fallhöjd ut över dropp) bestämde jag mig för att aldrig komma i närheten av en dålig bindning igen. Jag ställer dessutom upp mina bindningar ordentligt och de har alltid löst när de behöver. Det har också med kvalitet att göra. Köper du en "bra" bindning kan du använda denna i åratal framöver. Så många Griffon bindningar jag sett gått sönder är förfärligt. Och ja jag har full koll på förspänning. Men visst är det tragiskt många felinställda bindningar. Framförallt är det riktigt illa att så många av dessa är felinställda från butik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN-Hysteri
Tillbaka
Topp