Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
din-inställning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 89172"><p>Nej, det har ju annars varit så med de skidor jag hyrt att de ofta löst ut, fått skruva ner dem i botten för uthyraren skruvar alltid enr dem för lite... </p><p></p><p>Jo jag vet att man kan söka här på forumet, och det har jag gjort! Men eftersom de på Adams sport här i götet sa att jag borde ha 12, eller 14 och det stod i någon tråd här inne att din-värdet var typ så mycket man väger genom 10. Jag skulle alltså ha 9, vilket jag inte tror skulle fungera så värst bra!</p><p></p><p>Men eftersom jag får bindningarna till när jag köper skidorna kan jag lika gärna testa och se... Annars blir det ett nytt köp! </p><p></p><p>tack för hjälpen!</p><p>/Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 89172"] Nej, det har ju annars varit så med de skidor jag hyrt att de ofta löst ut, fått skruva ner dem i botten för uthyraren skruvar alltid enr dem för lite... Jo jag vet att man kan söka här på forumet, och det har jag gjort! Men eftersom de på Adams sport här i götet sa att jag borde ha 12, eller 14 och det stod i någon tråd här inne att din-värdet var typ så mycket man väger genom 10. Jag skulle alltså ha 9, vilket jag inte tror skulle fungera så värst bra! Men eftersom jag får bindningarna till när jag köper skidorna kan jag lika gärna testa och se... Annars blir det ett nytt köp! tack för hjälpen! /Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
din-inställning?
Tillbaka
Topp