Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
din-inställning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 89182"><p>Jo, jag håller med dig. Men som jag haft de senaste åren (när bindningarna i princip alltid löst ut för ingenting) är det lätt att skada sig! Jag har flugit in i ett träd med huvudet före på grund av att bindningen släppt utan att jag varit direkt ostabil i åkningen. Okej, det är som du säger, att om man åker helt perfekt löser de inte ut fast jag har de inställda på 7. Men om jag gör en lite för snäv sväng, som egentligen inte skulle vara ngon fara, ska bindningen inte lösa ut... </p><p></p><p>Sen vet jag inte vilka du syftar på som tycker det är så coolt att dra bindningarna i botten, jag är dock inte en av dessa, för efter att ha varit med om ett par rejäla vurpor och brutna nyckelben kan jag lova dig att jag tar säkerheten framför att vara "cool".</p><p></p><p>Men jag lovar att jag ska kolla upp bindningarna jag får, kan ju skriva här vilka det blev sen när jag fått dem! så får ni veta hur det gick tillslut med min fråga =)</p><p></p><p>/Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 89182"] Jo, jag håller med dig. Men som jag haft de senaste åren (när bindningarna i princip alltid löst ut för ingenting) är det lätt att skada sig! Jag har flugit in i ett träd med huvudet före på grund av att bindningen släppt utan att jag varit direkt ostabil i åkningen. Okej, det är som du säger, att om man åker helt perfekt löser de inte ut fast jag har de inställda på 7. Men om jag gör en lite för snäv sväng, som egentligen inte skulle vara ngon fara, ska bindningen inte lösa ut... Sen vet jag inte vilka du syftar på som tycker det är så coolt att dra bindningarna i botten, jag är dock inte en av dessa, för efter att ha varit med om ett par rejäla vurpor och brutna nyckelben kan jag lova dig att jag tar säkerheten framför att vara "cool". Men jag lovar att jag ska kolla upp bindningarna jag får, kan ju skriva här vilka det blev sen när jag fått dem! så får ni veta hur det gick tillslut med min fråga =) /Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
din-inställning?
Tillbaka
Topp