Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN inställningar för offpist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ammedalen" data-source="post: 1079376" data-attributes="member: 148955"><p>Hej! </p><p></p><p>Mina skidor löser ut ganska för ofta när jag åker. Som sagt så åker jag nästan bara offpist och hoppar mycket. Jag åker även mycket både på bak och fram sidan av skidorna (försöker lära mig nosebutter osv). Jag är 17 år väger någon stans mellan 65 - 70 kg. Pjäxorna jag har nu är 316 mm och. Jag åker väldig aggressivt och har åkt skidor i hela mitt liv. </p><p></p><p>Det jag undrar är alltså vad ni rekommenderar för DIN inställningar för min åkstil mm.</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ammedalen, post: 1079376, member: 148955"] Hej! Mina skidor löser ut ganska för ofta när jag åker. Som sagt så åker jag nästan bara offpist och hoppar mycket. Jag åker även mycket både på bak och fram sidan av skidorna (försöker lära mig nosebutter osv). Jag är 17 år väger någon stans mellan 65 - 70 kg. Pjäxorna jag har nu är 316 mm och. Jag åker väldig aggressivt och har åkt skidor i hela mitt liv. Det jag undrar är alltså vad ni rekommenderar för DIN inställningar för min åkstil mm. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN inställningar för offpist
Tillbaka
Topp