Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN iställningar på Bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MSt" data-source="post: 191014" data-attributes="member: 58640"><p>Det beror ju på vad du har för bindningar. Vissa bindningar är ju bättre än andra tex marker och atomic bindningar är klena... Jag hade ett par marker förra året och hade dom inställde på 10 kilo över min vikt på alla tävlingar! Sen så har jag hört om några i min ålder som har sina atomic bindningar inställda på över 100 kilo :P. Men om du vill att dom ska sitta kvar så dra upp dom en bit över din vikt typ 10 kilo.</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MSt, post: 191014, member: 58640"] Det beror ju på vad du har för bindningar. Vissa bindningar är ju bättre än andra tex marker och atomic bindningar är klena... Jag hade ett par marker förra året och hade dom inställde på 10 kilo över min vikt på alla tävlingar! Sen så har jag hört om några i min ålder som har sina atomic bindningar inställda på över 100 kilo :P. Men om du vill att dom ska sitta kvar så dra upp dom en bit över din vikt typ 10 kilo. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN iställningar på Bindningar?
Tillbaka
Topp