Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN iställningar på Bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 191016" data-attributes="member: 58784"><p>Men det står juh inte exakt din vikt på bindningarna det står juh 1,2,3,4,5 osv men det är juh en tumregel att 5 din är för 50 kilo men med min utrustning så väger jag väl ca 75 och + 10 kilo blir väl 85 ska jag då ställa in den på 8,5 din och det är grymt bra bindingar nämligen fks, men ska jag välja fks 120 eller 150</p><p>fks 120 går från 4-12 och fks 155 6-15</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 191016, member: 58784"] Men det står juh inte exakt din vikt på bindningarna det står juh 1,2,3,4,5 osv men det är juh en tumregel att 5 din är för 50 kilo men med min utrustning så väger jag väl ca 75 och + 10 kilo blir väl 85 ska jag då ställa in den på 8,5 din och det är grymt bra bindingar nämligen fks, men ska jag välja fks 120 eller 150 fks 120 går från 4-12 och fks 155 6-15 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN iställningar på Bindningar?
Tillbaka
Topp