Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
DIN skala..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 921816" data-attributes="member: 80557"><p>Jo, sant! Jag lär ju på ett säkert sätt märka om de börjar lösa ut för ofta på 6an (har något svagt minne att det hände på lite lägre tal än 7) iom att jag alltid kör relativt långsamt (men snabbt nog för att salomon twintippsen skall börja fladdra runt) och har alltid kontakt med snö i form av puder eller pist, på skidor blir jag nog aldrig airborne, eller kontakt med stål/plast - verkar farligt :D Så några kritisk-situation lösning borde jag slippa även om jag skruvar lite för lågt. Får testa lite helt enkelt men är lite defensiv uppåt - lever kvar i barndomens psychos och rädsla för att korsa skidorna hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 921816, member: 80557"] Jo, sant! Jag lär ju på ett säkert sätt märka om de börjar lösa ut för ofta på 6an (har något svagt minne att det hände på lite lägre tal än 7) iom att jag alltid kör relativt långsamt (men snabbt nog för att salomon twintippsen skall börja fladdra runt) och har alltid kontakt med snö i form av puder eller pist, på skidor blir jag nog aldrig airborne, eller kontakt med stål/plast - verkar farligt :D Så några kritisk-situation lösning borde jag slippa även om jag skruvar lite för lågt. Får testa lite helt enkelt men är lite defensiv uppåt - lever kvar i barndomens psychos och rädsla för att korsa skidorna hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
DIN skala..
Tillbaka
Topp