Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
DIN Stance-bredd och längd på bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albinlenell" data-source="post: 604012" data-attributes="member: 101418"><p>Som rubriken, vilken stance-bredd kör du på? Och hur lång är brädan och du själv?</p><p></p><p>Skriver den här tråden för jag precis va ute i backen och provade en lite bredare stance än vad jag är van vid, och just nu känner jag bara att det gick käpprätt åt helvete, men på något sätt vill jag ändå ge det ett ytterligare försök imorgon när det inte är bäcksvart och uppkört, då jag hört att många kör med bred stance och verkligen trivs med den.</p><p></p><p>Jag är 180cm lång, Capita Horrorscope 155, Stance 62 (idag), ligger vanligtvis runt 54-58</p><p></p><p>Grymt tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albinlenell, post: 604012, member: 101418"] Som rubriken, vilken stance-bredd kör du på? Och hur lång är brädan och du själv? Skriver den här tråden för jag precis va ute i backen och provade en lite bredare stance än vad jag är van vid, och just nu känner jag bara att det gick käpprätt åt helvete, men på något sätt vill jag ändå ge det ett ytterligare försök imorgon när det inte är bäcksvart och uppkört, då jag hört att många kör med bred stance och verkligen trivs med den. Jag är 180cm lång, Capita Horrorscope 155, Stance 62 (idag), ligger vanligtvis runt 54-58 Grymt tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
DIN Stance-bredd och längd på bräda!
Tillbaka
Topp