Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diskriminering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mawi" data-source="post: 7570" data-attributes="member: 14392"><p>Men ge er nu - jag har satt epost subscribe på denna tråd (snacka om misstag!!) och vet inte hur man tar bort det, följaktligen får jag mejl om era fåniga påhopp!! </p><p></p><p>Jag menar, seriöst - detta är en site om ngt vi alla älskar!! Denna tråden uppfattade jag som ngt skämtsamt. Hur kan det komma sig att ni här, som alla delar denna passionen, börjar med personliga påhopp?</p><p></p><p>Lägg av nu tycker jag! Skaka tass och säg f"låt så ses vi kanske ute i backarna!!</p><p></p><p>Peace love och sånt borde faktiskt funka åtminstone när det handlar om sånt man verkligen tycker om!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mawi, post: 7570, member: 14392"] Men ge er nu - jag har satt epost subscribe på denna tråd (snacka om misstag!!) och vet inte hur man tar bort det, följaktligen får jag mejl om era fåniga påhopp!! Jag menar, seriöst - detta är en site om ngt vi alla älskar!! Denna tråden uppfattade jag som ngt skämtsamt. Hur kan det komma sig att ni här, som alla delar denna passionen, börjar med personliga påhopp? Lägg av nu tycker jag! Skaka tass och säg f"låt så ses vi kanske ute i backarna!! Peace love och sånt borde faktiskt funka åtminstone när det handlar om sånt man verkligen tycker om!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diskriminering
Tillbaka
Topp