Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera den nya versionen av Freeride.se här!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 157390"><p>Och det sämsta med denna sida hittils tycker jag är att man inte kan klicka sig fram till just en person i foruminlägg.</p><p></p><p>Om jag t,ex vill "redigera" mitt svar i ett foruminlägg så måste man sitta och söka det aslänge, eller om jag skulle vilja kolla vad just en viss person svarat så måste man söka i ett åååååååår. Annars kunde man bara klicka på namnet, som fanns ovanför alla svar.</p><p></p><p>Helt otroligt kasst, hoppas verkligen att detta kan ändras.</p><p></p><p>Det enda, jag tycker är bra är att bilderna kommer upp i egen ruta och att det blir svart där bak. Snälla, ta tillbaka den gamla designen och lägg in nya saker som folk tycker om. Men slopa resten.</p><p></p><p>Btw skulle jag vilja skriva en svarsrubrik till detta svar, men inte kan jag det heller någe mer :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 157390"] Och det sämsta med denna sida hittils tycker jag är att man inte kan klicka sig fram till just en person i foruminlägg. Om jag t,ex vill "redigera" mitt svar i ett foruminlägg så måste man sitta och söka det aslänge, eller om jag skulle vilja kolla vad just en viss person svarat så måste man söka i ett åååååååår. Annars kunde man bara klicka på namnet, som fanns ovanför alla svar. Helt otroligt kasst, hoppas verkligen att detta kan ändras. Det enda, jag tycker är bra är att bilderna kommer upp i egen ruta och att det blir svart där bak. Snälla, ta tillbaka den gamla designen och lägg in nya saker som folk tycker om. Men slopa resten. Btw skulle jag vilja skriva en svarsrubrik till detta svar, men inte kan jag det heller någe mer :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera den nya versionen av Freeride.se här!
Tillbaka
Topp