Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera Freeride.TV här!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 268900"><p>Eftersom jag inte hade någon som helst förväntning och fick reda på att det skulle lanseras just då när det kom ut tyckte jag det var ganska häftigt.</p><p></p><p>Men visst, folk som filmar med mobilkamera sänker ju standarden.</p><p>Don Juan rockade, lite halvtaskig info som du sa Dr.Snow men annars var det nog det bästa på web-tv.</p><p></p><p>Sen tycker jag nog att vi ska uttala det TEVE (TV) som på svenska och inte börja krångla med nå TIIWII (TV) som mobilkameramannen började jiddra.</p><p></p><p>Hoppas det kommer mera, och filmreportage med åkare osv..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 268900"] Eftersom jag inte hade någon som helst förväntning och fick reda på att det skulle lanseras just då när det kom ut tyckte jag det var ganska häftigt. Men visst, folk som filmar med mobilkamera sänker ju standarden. Don Juan rockade, lite halvtaskig info som du sa Dr.Snow men annars var det nog det bästa på web-tv. Sen tycker jag nog att vi ska uttala det TEVE (TV) som på svenska och inte börja krångla med nå TIIWII (TV) som mobilkameramannen började jiddra. Hoppas det kommer mera, och filmreportage med åkare osv.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera Freeride.TV här!
Tillbaka
Topp