Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera Freeride.TV här!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 291707" data-attributes="member: 12536"><p>Nja, fast jag gör väl inte det, eller?</p><p>Om jag nu ska fortsätta tjata om just det här avsnittet (tycker det är ett strålande exempel) så ser jag inte hur mer pengar skulle påverka mina föreslagna förändringar? De handlar ju om att ersätta ett meningslöst klipp med något härligt från våra användare, samt att korta ner några andra inslag lite grann, det kan väl inte kosta några stora pengar? Ok, kanske nån timlön pga lite mer klipparbete...</p><p></p><p>Känns som att mina förslag till förbättring inte är omtyckta, alla är nöjda som det är. Hm, tänk om alla vara nöjda med allt...</p><p></p><p>ekdahl; kom igen nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 291707, member: 12536"] Nja, fast jag gör väl inte det, eller? Om jag nu ska fortsätta tjata om just det här avsnittet (tycker det är ett strålande exempel) så ser jag inte hur mer pengar skulle påverka mina föreslagna förändringar? De handlar ju om att ersätta ett meningslöst klipp med något härligt från våra användare, samt att korta ner några andra inslag lite grann, det kan väl inte kosta några stora pengar? Ok, kanske nån timlön pga lite mer klipparbete... Känns som att mina förslag till förbättring inte är omtyckta, alla är nöjda som det är. Hm, tänk om alla vara nöjda med allt... ekdahl; kom igen nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Diskutera Freeride.TV här!
Tillbaka
Topp