Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimplyP" data-source="post: 348130" data-attributes="member: 75047"><p>sluta, nu! Diskutera här istället för att posta negativa saker om tråden. den vill inte dö :'(. </p><p>Men, jag ska försöka få lite liv i den.</p><p></p><p>Till er som gillar tex, 50 och snoop, varför gillar ni honnom? motivera era svar. Jag gillar personligen inte dom för att dom rappar om hur dom hustlar å har pheta bilar, hoes och sånt.</p><p></p><p>Och ni som gillar 2pac, masta ace osv, varför gillar ni dom? budskapet eller? jag gillar budskapet dom förmedlar, moviera era svar men än vad jag gjorde. </p><p></p><p>OCH! Håll fred i tråden, inte svära!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimplyP, post: 348130, member: 75047"] sluta, nu! Diskutera här istället för att posta negativa saker om tråden. den vill inte dö :'(. Men, jag ska försöka få lite liv i den. Till er som gillar tex, 50 och snoop, varför gillar ni honnom? motivera era svar. Jag gillar personligen inte dom för att dom rappar om hur dom hustlar å har pheta bilar, hoes och sånt. Och ni som gillar 2pac, masta ace osv, varför gillar ni dom? budskapet eller? jag gillar budskapet dom förmedlar, moviera era svar men än vad jag gjorde. OCH! Håll fred i tråden, inte svära! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Tillbaka
Topp