Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 348302" data-attributes="member: 50817"><p>nu när det ändå är en hiphoptråd uppe så tänkte jag fråga en sak... </p><p>när jag kollade på barrio 19 så hade dom denna låt när några breakade i japan, är det någon som vet vad låten heter? snälla hjälp mig, har letat efter denna i mer än ett halvår!!</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]17-QPM43zIM[/MEDIA]</p><p></p><p>möjligt att det är mest brus, men när jag prövade att spela upp låten så kunde jag höra låten</p><p></p><p>EDIT: fick precis veta att låten heter <strong> souls of mischief - 93 til infinity </strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 348302, member: 50817"] nu när det ändå är en hiphoptråd uppe så tänkte jag fråga en sak... när jag kollade på barrio 19 så hade dom denna låt när några breakade i japan, är det någon som vet vad låten heter? snälla hjälp mig, har letat efter denna i mer än ett halvår!! [MEDIA=youtube]17-QPM43zIM[/MEDIA] möjligt att det är mest brus, men när jag prövade att spela upp låten så kunde jag höra låten EDIT: fick precis veta att låten heter [b] souls of mischief - 93 til infinity [/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Tillbaka
Topp