Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 351082" data-attributes="member: 35960"><p>Jag ska vara helt ärlig och säga att jag faktiskt inte sett kanye köra freestyle.. Kan säkert vara att han är grymt bra.. Självförtroende visst, det är alltid bra att ha men man kan samtidigt vara lite ödmjuk.. Det är även mycket möjligt att han kommer bli den största, lite pga. att dom som har varit stora (jay-z, emi, timbaland) börjar dra sig tillbaka.. Men samtidigt måste man räkna in att det kommer nya förmågor samt att gamla godingar (wu tang, a tribe called) verkar vara på uppsving igen.. Nu kanske det bara är så att dom väljer att släppa ett album för att dra in lite mer cash och mer publicitet till deras olika sid aktiviteter.. Det låter jag vara osagt.. </p><p>Man får helt enkelt vänta och se vad som händer, jag förnekar absolut inte att Kanye kan rappa och gör bra musik.. Det är mer hans utspel som gör att jag inte tycker om honom.</p><p></p><p></p><p>Jag förnekar inte att 50 har sålt sig, det har han absolut gjort.. bara kolla skillnaden på hans första 2 skivor.. Precis som trapp säger så var hans första skiva faktiskt riktigt bra, sen har det bara dalat.. Återstår att se om han kan kämpa sig tillbaka nu på curtis, men tyvärr så tror jag det kommer gå åt samma håll som the massacre..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 351082, member: 35960"] Jag ska vara helt ärlig och säga att jag faktiskt inte sett kanye köra freestyle.. Kan säkert vara att han är grymt bra.. Självförtroende visst, det är alltid bra att ha men man kan samtidigt vara lite ödmjuk.. Det är även mycket möjligt att han kommer bli den största, lite pga. att dom som har varit stora (jay-z, emi, timbaland) börjar dra sig tillbaka.. Men samtidigt måste man räkna in att det kommer nya förmågor samt att gamla godingar (wu tang, a tribe called) verkar vara på uppsving igen.. Nu kanske det bara är så att dom väljer att släppa ett album för att dra in lite mer cash och mer publicitet till deras olika sid aktiviteter.. Det låter jag vara osagt.. Man får helt enkelt vänta och se vad som händer, jag förnekar absolut inte att Kanye kan rappa och gör bra musik.. Det är mer hans utspel som gör att jag inte tycker om honom. Jag förnekar inte att 50 har sålt sig, det har han absolut gjort.. bara kolla skillnaden på hans första 2 skivor.. Precis som trapp säger så var hans första skiva faktiskt riktigt bra, sen har det bara dalat.. Återstår att se om han kan kämpa sig tillbaka nu på curtis, men tyvärr så tror jag det kommer gå åt samma håll som the massacre.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Tillbaka
Topp