Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 360179"><p>50 är en fjollaaa!! Han har ju typ dragit sig ur det här med att han ska sluta med musik om kanye säljer bättre. vilket han gör.. </p><p>dock sög kanyes album i mitt tycke.. 3 låtar som e ok. sen tycker jag resten verkar ihpslängt. Tycker inte de ska vara det med bara 13 låtar.. besviken..</p><p></p><p>+ spår 03. Stronger</p><p> spår 11. The glory</p><p> spår 12. Homecomming (ft chris brown)</p><p></p><p>några till men dom där är dom riktiga plusen</p><p></p><p>- egentligen resten men endel går att stå ut med.. </p><p> spår 08. drunk and hot girls (ft Mos def) Världens sämsta rapp låt? så sjukt dålig. fattar inte hur Mos kan ge sig in på den här skiten även fast hans del är något bättre med skönare beat och de känns som han lagt ner mer tid på rhymesen.. pinsam iaf</p><p> spår 04. I Wonder Också dåligt då han inte rappar utan kör på konstig stil låter som han stammar fram skiten med en paus mellan varje ord...</p><p></p><p></p><p>på en skala på 1-10 får den en 3a.. grymmt besviken..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 360179"] 50 är en fjollaaa!! Han har ju typ dragit sig ur det här med att han ska sluta med musik om kanye säljer bättre. vilket han gör.. dock sög kanyes album i mitt tycke.. 3 låtar som e ok. sen tycker jag resten verkar ihpslängt. Tycker inte de ska vara det med bara 13 låtar.. besviken.. + spår 03. Stronger spår 11. The glory spår 12. Homecomming (ft chris brown) några till men dom där är dom riktiga plusen - egentligen resten men endel går att stå ut med.. spår 08. drunk and hot girls (ft Mos def) Världens sämsta rapp låt? så sjukt dålig. fattar inte hur Mos kan ge sig in på den här skiten även fast hans del är något bättre med skönare beat och de känns som han lagt ner mer tid på rhymesen.. pinsam iaf spår 04. I Wonder Också dåligt då han inte rappar utan kör på konstig stil låter som han stammar fram skiten med en paus mellan varje ord... på en skala på 1-10 får den en 3a.. grymmt besviken.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Tillbaka
Topp