Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 365376" data-attributes="member: 76154"><p>Hatar: Crunk</p><p>Chopped N Skrewed</p><p>MTV Hiphop ala 50</p><p></p><p>Ogillar skarpt:</p><p>"Inlines rap"tex Fort minor, Eminem etc.</p><p></p><p>Gillar: Avskalad Undergroundrap där texterna får sköta jobbet å inga bitches n hoes eller pheta rides. Lyssna typ på Nothing less med Living Legends eller Catacomb Kids med Aesop Rock så fattar ni va jag menar. Jag fattar liksom inte hur nån på allvar kan uppskatta tex Make it rain med Fat Joe, där en tjock, antagligen mobbad som liten kille från Bronx rappar om sina pengar och hoes. Det är ju typ lika givande som raggarmusik eller Darin. Men det kan ju va skönt att lyssna på sånt som bara är bra också tex. Swollen Members eller Mos Def som bara är bra.</p><p></p><p>Trasslade in mig där men skitsamma.</p><p></p><p>Slutligen så är jag typ 99% säker på att Curtis kommer forsätta även om han misslyckas det där va nog bara ett knep för att få upp hypen kring honom igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 365376, member: 76154"] Hatar: Crunk Chopped N Skrewed MTV Hiphop ala 50 Ogillar skarpt: "Inlines rap"tex Fort minor, Eminem etc. Gillar: Avskalad Undergroundrap där texterna får sköta jobbet å inga bitches n hoes eller pheta rides. Lyssna typ på Nothing less med Living Legends eller Catacomb Kids med Aesop Rock så fattar ni va jag menar. Jag fattar liksom inte hur nån på allvar kan uppskatta tex Make it rain med Fat Joe, där en tjock, antagligen mobbad som liten kille från Bronx rappar om sina pengar och hoes. Det är ju typ lika givande som raggarmusik eller Darin. Men det kan ju va skönt att lyssna på sånt som bara är bra också tex. Swollen Members eller Mos Def som bara är bra. Trasslade in mig där men skitsamma. Slutligen så är jag typ 99% säker på att Curtis kommer forsätta även om han misslyckas det där va nog bara ett knep för att få upp hypen kring honom igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Diskutera Hip Hop!
Tillbaka
Topp