Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
disordelry
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="way" data-source="post: 610335" data-attributes="member: 64561"><p>Hej, Jag har snackat med en säljare från K2 och han sa att Disorderly är en "ren" parkskida, eftersom den är helsymetrisk (lika bred ifram som ibak) och det rekomenderas att mittmontera den. Sen beror det ju på vad du menar med "funkar i pisten" Alla skidor GÅR att åka med överallt, men det är inte lika roligt som att ha "rätt" skidor för underlaget <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Frågan är ju hur mycket pist du åker, är det 80% park - 20% pist så klart du kan köpa Disorderly. Men är det tvärtom skulle jag personligen aldrig köpa den.</p><p></p><p>Vill du ha en skida från K2 som ska funka bättre i pisten men även i park så finns ju Silencer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="way, post: 610335, member: 64561"] Hej, Jag har snackat med en säljare från K2 och han sa att Disorderly är en "ren" parkskida, eftersom den är helsymetrisk (lika bred ifram som ibak) och det rekomenderas att mittmontera den. Sen beror det ju på vad du menar med "funkar i pisten" Alla skidor GÅR att åka med överallt, men det är inte lika roligt som att ha "rätt" skidor för underlaget ;) Frågan är ju hur mycket pist du åker, är det 80% park - 20% pist så klart du kan köpa Disorderly. Men är det tvärtom skulle jag personligen aldrig köpa den. Vill du ha en skida från K2 som ska funka bättre i pisten men även i park så finns ju Silencer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
disordelry
Tillbaka
Topp