Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ditt val av snowboard för snabb och stabil åkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1217624" data-attributes="member: 140003"><p>Har inte åkt på de brädor du frågar om på is eller betongsnö utan bra svenska förhållanden och bara max en halv dag på Orbiten (Squash på steroider) som jag äger men oftast 1-2 åk då de har varit demo eller vänners brädor. </p><p></p><p>Tur Buteo hade ett riktigt bra grepp i helgen när Kläppen besöktes för årets brädtest annars har Fullbag Supernaut det bästa greppet för is/hård snö jag någonsin har provat. Har också med teknik, åkstil och kanter att göra med.</p><p></p><p>Åker till Romme den 21e om du är intresserad av att prova Orbit eller Supernaut. Har även några andra brädor. Håller till i Stockholm så ska försöka få till någon dag i de lokala backarna också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1217624, member: 140003"] Har inte åkt på de brädor du frågar om på is eller betongsnö utan bra svenska förhållanden och bara max en halv dag på Orbiten (Squash på steroider) som jag äger men oftast 1-2 åk då de har varit demo eller vänners brädor. Tur Buteo hade ett riktigt bra grepp i helgen när Kläppen besöktes för årets brädtest annars har Fullbag Supernaut det bästa greppet för is/hård snö jag någonsin har provat. Har också med teknik, åkstil och kanter att göra med. Åker till Romme den 21e om du är intresserad av att prova Orbit eller Supernaut. Har även några andra brädor. Håller till i Stockholm så ska försöka få till någon dag i de lokala backarna också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ditt val av snowboard för snabb och stabil åkning?
Tillbaka
Topp