Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Diverse frågor (Australien-relaterat)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 173031" data-attributes="member: 33313"><p>Var i Australien har du tänkt att hålla till??</p><p>i vintras var jag i Melbourne, Sydney och Port Douglas.</p><p></p><p>Jag letade som satan efter longboard. Varje ställe jag frågade på tittade de på mig som om jag vore en kamel. I St Kilda (melbourne) hittade jag ett ställe där de sålde skateboards men hade EN longboard. I Torqay (också melbourne) hade de i en Rip Curl affär ca 7 olika longboards. Fem var Sector 9 och de andra var "no-names". Enligt mig fruktansvärt osköna. De var heller inte billigare än i Sverige.</p><p>I Sydney hade jag inte tid att leta efter longboard. Har dock hört att det finns (bl a en hel del från Lush Longboards).</p><p></p><p>Om du ska hålla hus norrut i Down Under så kan jag också varmt rekomendera dig att snorkla/dyka i bärriärrevet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 173031, member: 33313"] Var i Australien har du tänkt att hålla till?? i vintras var jag i Melbourne, Sydney och Port Douglas. Jag letade som satan efter longboard. Varje ställe jag frågade på tittade de på mig som om jag vore en kamel. I St Kilda (melbourne) hittade jag ett ställe där de sålde skateboards men hade EN longboard. I Torqay (också melbourne) hade de i en Rip Curl affär ca 7 olika longboards. Fem var Sector 9 och de andra var "no-names". Enligt mig fruktansvärt osköna. De var heller inte billigare än i Sverige. I Sydney hade jag inte tid att leta efter longboard. Har dock hört att det finns (bl a en hel del från Lush Longboards). Om du ska hålla hus norrut i Down Under så kan jag också varmt rekomendera dig att snorkla/dyka i bärriärrevet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Diverse frågor (Australien-relaterat)
Tillbaka
Topp