Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Diverse frågor (Australien-relaterat)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cLiFFaN" data-source="post: 176584" data-attributes="member: 41745"><p>Byron är helt klart ett bra ställe.. väldigt lättlästa vågor! men det kan kanske bli lite stort under vintern om du är nybörjare.</p><p></p><p>om du håller till i byron så rekomenderar ja dig att åka till Noosa (Noosa heads), ligger ca 2-3 timmar ovanför brisbane. där är vågorna minst lika bra som byron och om du har tur blir mindre crowd. rikligt med fest där också, ett hostel som heter koala röjs det endel på. </p><p></p><p>tips är att lägga lite pengar på en ganska lång bräda o sen byta in den mot en kortare bättre bräda med pengar emellan förstås. </p><p></p><p>priset på hemskeppning av brädar beror helt på vilket flygbolat då åker med.. jag tog med min gratis när jag flög med malaysia airlines. betala närmare 100 euro med air france från brasilien. </p><p></p><p>lycka till med resan! o surfa så mycke du kan.. ett tips: Ge INTE upp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cLiFFaN, post: 176584, member: 41745"] Byron är helt klart ett bra ställe.. väldigt lättlästa vågor! men det kan kanske bli lite stort under vintern om du är nybörjare. om du håller till i byron så rekomenderar ja dig att åka till Noosa (Noosa heads), ligger ca 2-3 timmar ovanför brisbane. där är vågorna minst lika bra som byron och om du har tur blir mindre crowd. rikligt med fest där också, ett hostel som heter koala röjs det endel på. tips är att lägga lite pengar på en ganska lång bräda o sen byta in den mot en kortare bättre bräda med pengar emellan förstås. priset på hemskeppning av brädar beror helt på vilket flygbolat då åker med.. jag tog med min gratis när jag flög med malaysia airlines. betala närmare 100 euro med air france från brasilien. lycka till med resan! o surfa så mycke du kan.. ett tips: Ge INTE upp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Diverse frågor (Australien-relaterat)
Tillbaka
Topp