Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cl0wn" data-source="post: 175915" data-attributes="member: 52990"><p>Jag håller med dig till 100%, jag fatar inte att alla vi som har samma intressa kan vara sams! </p><p></p><p>Svara på varför du ska beté dig som ett rövhål mot någon som är sämre än dig själv! Det finns ingen anledning! Visst om man inte vill agera personlig tränare behöver man inte heller trycka ner personen ifråga!</p><p></p><p>Jag rekomenderar att ni ser filmen som Handlar om Mark Valley, "Drive My Life In Skateboarding", inte för att han åker skidor men det finns en parallel för han tar just upp problemet med att de bättre åkarna trycker ner och näst intill jagar bort de mindre bra åkarna!</p><p></p><p>Bra skrivet Fillez!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cl0wn, post: 175915, member: 52990"] Jag håller med dig till 100%, jag fatar inte att alla vi som har samma intressa kan vara sams! Svara på varför du ska beté dig som ett rövhål mot någon som är sämre än dig själv! Det finns ingen anledning! Visst om man inte vill agera personlig tränare behöver man inte heller trycka ner personen ifråga! Jag rekomenderar att ni ser filmen som Handlar om Mark Valley, "Drive My Life In Skateboarding", inte för att han åker skidor men det finns en parallel för han tar just upp problemet med att de bättre åkarna trycker ner och näst intill jagar bort de mindre bra åkarna! Bra skrivet Fillez! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Tillbaka
Topp