Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="add-e" data-source="post: 198540" data-attributes="member: 49327"><p>Jag tycker det känns som att wester är en skön kille.. han driver ju med sig själv lixom.. han kankse är ett svin i backen..men han är verkligen en av dom man kan räkna som Pro's och han borde verkligen få träna så mycket som han behöver, men det säger inte att han ska säga att någon är en sopa och bara vara otrevlig.. jag tycker att om man sätter en flaxig 360 så ska man väl få träna det så att det blir en clean 360 och det kan man ju inte om man ska lämna företräde till Pro'sen.. så Pro'sen får ta o lugna sig lite.. big deal om man missar ett åk på en dag? jag menar att dom åker ju ändå skidor året om så dom borde ha tid att träna.. till skillnad från en vanlig svenson som kanske bara åker en vecka om året..</p><p></p><p>nu har jag sagt vad jag ville säga! Peys</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="add-e, post: 198540, member: 49327"] Jag tycker det känns som att wester är en skön kille.. han driver ju med sig själv lixom.. han kankse är ett svin i backen..men han är verkligen en av dom man kan räkna som Pro's och han borde verkligen få träna så mycket som han behöver, men det säger inte att han ska säga att någon är en sopa och bara vara otrevlig.. jag tycker att om man sätter en flaxig 360 så ska man väl få träna det så att det blir en clean 360 och det kan man ju inte om man ska lämna företräde till Pro'sen.. så Pro'sen får ta o lugna sig lite.. big deal om man missar ett åk på en dag? jag menar att dom åker ju ändå skidor året om så dom borde ha tid att träna.. till skillnad från en vanlig svenson som kanske bara åker en vecka om året.. nu har jag sagt vad jag ville säga! Peys [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Tillbaka
Topp