Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fillez" data-source="post: 307849" data-attributes="member: 34901"><p>Hallå, jag som skrev det här från början då.</p><p>Ser att folk missuppfattar en del här. När jag pratar om folk som blir helt omkörda menar jag inte tyska småbarnspappor som tar sina spikraka skidor, tajta neonkläder och kör rakt i vägen. Jag pratar om helt normala människor som åker skidor 1 vecka om året och några gånger till. Folk som hoppar i parken och taggar sig själva.</p><p></p><p>Det finns duktiga och det finns dåliga åkare, det är något vi alla ska vara jävligt respektfulla över. Att man ska föra in "jibbträningstider" "park-köer" etc är båda förslag och det får man tycka vad man vill om och det är ju skitbra att man har förslag men då ska man föra det vidare istället. </p><p></p><p>Det här inlägget är bara till för de "duktigare" skidåkarna som ofta tar sig vatten över huvudet och tror att, bara för att det är skitduktiga, för göra vad fan de vill. </p><p></p><p>Sen när jag fått kommentarer om "Soppsäckarna" så får folk se ut hur de vill, jag tycker bara det är sjukt löjligt med alldeles för stora byxor, korta stavar och brillerna under hjälmen. Men mina föräldrar säger att jag ska dra upp byxorna och se normal ut, så mode är väl mode ! det är bara min åsikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fillez, post: 307849, member: 34901"] Hallå, jag som skrev det här från början då. Ser att folk missuppfattar en del här. När jag pratar om folk som blir helt omkörda menar jag inte tyska småbarnspappor som tar sina spikraka skidor, tajta neonkläder och kör rakt i vägen. Jag pratar om helt normala människor som åker skidor 1 vecka om året och några gånger till. Folk som hoppar i parken och taggar sig själva. Det finns duktiga och det finns dåliga åkare, det är något vi alla ska vara jävligt respektfulla över. Att man ska föra in "jibbträningstider" "park-köer" etc är båda förslag och det får man tycka vad man vill om och det är ju skitbra att man har förslag men då ska man föra det vidare istället. Det här inlägget är bara till för de "duktigare" skidåkarna som ofta tar sig vatten över huvudet och tror att, bara för att det är skitduktiga, för göra vad fan de vill. Sen när jag fått kommentarer om "Soppsäckarna" så får folk se ut hur de vill, jag tycker bara det är sjukt löjligt med alldeles för stora byxor, korta stavar och brillerna under hjälmen. Men mina föräldrar säger att jag ska dra upp byxorna och se normal ut, så mode är väl mode ! det är bara min åsikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Tillbaka
Topp