Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Basse_G" data-source="post: 308053" data-attributes="member: 26445"><p>Jävligt bra skrivet Fillez.</p><p></p><p>Det bästa förutom dyra park pass skulle nog vara någon form av kö system & att vissa linjer är avsatta för "seriös" träning under ett par timmar om dagen så ppros & åkare som vill utvecklas kan åka i dom linjerna. Hur som hellst tycker jag att det var jävligt grinigt av "sopsäcken" (som du har nämnt honom) att skälla ut dig för att du åkte där han ville åka. Nu vet jag iofs inte hur det gick till men var det så att du åkte in i inrunnet först så ska du ha för tur & han ska sitta snällt & vänta på sin tur oavsett hur skillad han är.</p><p></p><p>Basse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Basse_G, post: 308053, member: 26445"] Jävligt bra skrivet Fillez. Det bästa förutom dyra park pass skulle nog vara någon form av kö system & att vissa linjer är avsatta för "seriös" träning under ett par timmar om dagen så ppros & åkare som vill utvecklas kan åka i dom linjerna. Hur som hellst tycker jag att det var jävligt grinigt av "sopsäcken" (som du har nämnt honom) att skälla ut dig för att du åkte där han ville åka. Nu vet jag iofs inte hur det gick till men var det så att du åkte in i inrunnet först så ska du ha för tur & han ska sitta snällt & vänta på sin tur oavsett hur skillad han är. Basse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Diviga jibbers.
Tillbaka
Topp