Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
DIY Pjäxtork
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1276121" data-attributes="member: 144594"><p>Ja att blåsa in torr luft så långt inne nära tån som möjligt låter vettigt. Tar med sig fukten ut genom skaftet.</p><p>Om man försöker "suga ut" fuktig luft så har man ingen kontroll över vilken sorts luft som ersätter den utsugna fuktiga luften - det kan ju bli nästan lika fuktig luft från nära omgivning i pjäxan. Plus att blåseffekten kan tränga längre in i fodret. I teorin. Men i praktiken är det nog ok vilket som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1276121, member: 144594"] Ja att blåsa in torr luft så långt inne nära tån som möjligt låter vettigt. Tar med sig fukten ut genom skaftet. Om man försöker "suga ut" fuktig luft så har man ingen kontroll över vilken sorts luft som ersätter den utsugna fuktiga luften - det kan ju bli nästan lika fuktig luft från nära omgivning i pjäxan. Plus att blåseffekten kan tränga längre in i fodret. I teorin. Men i praktiken är det nog ok vilket som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
DIY Pjäxtork
Tillbaka
Topp