Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Djurhållning inom skidindustrin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1235257" data-attributes="member: 45125"><p>Om jag förstår det rätt är det för att man missköter djuren på dessa bondgårdar där de finns. Vet man att det är så på alla platser där geten finns? Att man rakar snabbt så fåret får ont kan ju förändras, ex om det kommer in en ny anställd som gör det bättre osv. </p><p></p><p>Mohair är ändå för mig något som är en produkt som naturligt tappas, typ som ull. Säger inte emot dig kring att det ska vara schysst fram tills dess men det låter från min sida som något vi ganska snabbt borde kunna lösa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1235257, member: 45125"] Om jag förstår det rätt är det för att man missköter djuren på dessa bondgårdar där de finns. Vet man att det är så på alla platser där geten finns? Att man rakar snabbt så fåret får ont kan ju förändras, ex om det kommer in en ny anställd som gör det bättre osv. Mohair är ändå för mig något som är en produkt som naturligt tappas, typ som ull. Säger inte emot dig kring att det ska vara schysst fram tills dess men det låter från min sida som något vi ganska snabbt borde kunna lösa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Djurhållning inom skidindustrin
Tillbaka
Topp