Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Djurnamn (Fågel)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinbjorkqvist" data-source="post: 168835" data-attributes="member: 48938"><p>haha klockrent.</p><p></p><p></p><p>jag ska ligga och tänka ut ett namn nu inatt. kmr med ngt bra imorn.... om jag kommer ihåg.</p><p></p><p>NATT! där har du det. poetiskt och fint. "korpen är svart som natten...."</p><p></p><p>grr va bra. </p><p></p><p>förresten kan jag skriva hela näcken av stangnelius här om ni vill,</p><p></p><p>NÄCKEN! där har du ett bra till.</p><p></p><p>nu har jag inget att göra, så nu kommer här den första versen i Näcken.</p><p></p><p>Kvällen guldmoln fästet kransa</p><p>älvorna på ängen dansa</p><p>och den bladbekrönta näcken</p><p>jigan rör i silverbäcken</p><p></p><p>Det var den första versen. det kanske ger lite inspiration. vem vet. Läs hela annars. LÄS DIKTER! det kan ge namn inspiration. </p><p></p><p>nu kanske folk som har läst tråden "demonstration" tycker att detta är ännu ett fullkomligt meningslöst inlägg, men jag har faktiskt hjälp till med att hitta på ett namn, kommit med några tips. så det så!</p><p></p><p>aja. nu ska det sovas. Hare kanin!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinbjorkqvist, post: 168835, member: 48938"] haha klockrent. jag ska ligga och tänka ut ett namn nu inatt. kmr med ngt bra imorn.... om jag kommer ihåg. NATT! där har du det. poetiskt och fint. "korpen är svart som natten...." grr va bra. förresten kan jag skriva hela näcken av stangnelius här om ni vill, NÄCKEN! där har du ett bra till. nu har jag inget att göra, så nu kommer här den första versen i Näcken. Kvällen guldmoln fästet kransa älvorna på ängen dansa och den bladbekrönta näcken jigan rör i silverbäcken Det var den första versen. det kanske ger lite inspiration. vem vet. Läs hela annars. LÄS DIKTER! det kan ge namn inspiration. nu kanske folk som har läst tråden "demonstration" tycker att detta är ännu ett fullkomligt meningslöst inlägg, men jag har faktiskt hjälp till med att hitta på ett namn, kommit med några tips. så det så! aja. nu ska det sovas. Hare kanin! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Djurnamn (Fågel)?
Tillbaka
Topp