Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DNA tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 27378"><p>jävligt roligt spel!</p><p></p><p> för att köra fakie i hoppet: ladda med 2 eller 3 i spin just när du startat, sen hoppar du runt en hundraåtti så titigt som möjligt, stanna spinnen när du kommit runt. nån som vet hur man gör för att hålla farten uppe när man vänder? jag klarar bara å landa på knölen=) </p><p></p><p>z, x, c och v gör grabar man kan kombinera dem tex. zxc (samtidigt) blir tailgrab.</p><p></p><p>för att få höjd i hoppet: ladda spin år vilket håll som helst, men släpp hoppknappen (space) sent i hoppet! man får prova sig fram.</p><p></p><p>trippel flip i hoppet: ladda antingen bakåt eller framåt. släpp hoppknappen sent och lägg på en cross (z) eller kneebend (c) och håll inne den. kom ihåg å släppa graben när du gjort ca 2 flippar annars klarar du inte!</p><p></p><p>jag har bara fått 79900 p som mest jag får väl nöta lite till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 27378"] jävligt roligt spel! för att köra fakie i hoppet: ladda med 2 eller 3 i spin just när du startat, sen hoppar du runt en hundraåtti så titigt som möjligt, stanna spinnen när du kommit runt. nån som vet hur man gör för att hålla farten uppe när man vänder? jag klarar bara å landa på knölen=) z, x, c och v gör grabar man kan kombinera dem tex. zxc (samtidigt) blir tailgrab. för att få höjd i hoppet: ladda spin år vilket håll som helst, men släpp hoppknappen (space) sent i hoppet! man får prova sig fram. trippel flip i hoppet: ladda antingen bakåt eller framåt. släpp hoppknappen sent och lägg på en cross (z) eller kneebend (c) och håll inne den. kom ihåg å släppa graben när du gjort ca 2 flippar annars klarar du inte! jag har bara fått 79900 p som mest jag får väl nöta lite till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DNA tips
Tillbaka
Topp