Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dödsångest i st anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="calle88" data-source="post: 611003" data-attributes="member: 71731"><p>Tja allihopa! Jag och min polare sitter just nu i var bil(!) och skriver detta pa min bärbara dator. Vi är vid vattnet och det är sviiiinkallt och jag har ingen känsel i mina fötter! Vi haller oss varma med öl och sprit som vi som tur ar har rejält mycket av, vi har nyss lyckats bedöva bort kylan. </p><p></p><p>Finns det nagon som har plats över at oss tva och all var alkohol?</p><p></p><p>Planen just nu är att sova i bilen och vi vägrar lämna underbara St Anton pga att vi inte har nagot boende (Vi dör fan hellre)... Hör av er snarast innan vi avlider</p><p></p><p>/Carl och Marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="calle88, post: 611003, member: 71731"] Tja allihopa! Jag och min polare sitter just nu i var bil(!) och skriver detta pa min bärbara dator. Vi är vid vattnet och det är sviiiinkallt och jag har ingen känsel i mina fötter! Vi haller oss varma med öl och sprit som vi som tur ar har rejält mycket av, vi har nyss lyckats bedöva bort kylan. Finns det nagon som har plats över at oss tva och all var alkohol? Planen just nu är att sova i bilen och vi vägrar lämna underbara St Anton pga att vi inte har nagot boende (Vi dör fan hellre)... Hör av er snarast innan vi avlider /Carl och Marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dödsångest i st anton!
Tillbaka
Topp