Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
"Dödsrace"!, St Anton. Nu på torsdag!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 607884" data-attributes="member: 46762"><p>Sånt här är så jäkla hjärndött och livsfarligt... och helt fruktansvärt roligt!</p><p></p><p>Hade jag befunnit mig på någon alport hade jag tagit mig till Anton på något sätt och ställt upp, jag är sjukt bra på Chinese Downhill!</p><p></p><p>Hur många fallhöjdsmeter snackar vi?</p><p></p><p>Tips till förstagångsrace'are:</p><p>- Skruva upp bindningarna till minst 12. Du vill inte tappa skidor p.g.a. slag. Tro mig!</p><p>- Tejpa kläderna så att du blir mer strömlinjeformad. Baggy funkar inte...</p><p>- Valla och slipa kanterna. Det gör stor skillnad, speciellt kanter. Man vet inte vad som kan komma i vägen...</p><p>- Använd skidor med riktigt lite skärning, för ditt eget bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 607884, member: 46762"] Sånt här är så jäkla hjärndött och livsfarligt... och helt fruktansvärt roligt! Hade jag befunnit mig på någon alport hade jag tagit mig till Anton på något sätt och ställt upp, jag är sjukt bra på Chinese Downhill! Hur många fallhöjdsmeter snackar vi? Tips till förstagångsrace'are: - Skruva upp bindningarna till minst 12. Du vill inte tappa skidor p.g.a. slag. Tro mig! - Tejpa kläderna så att du blir mer strömlinjeformad. Baggy funkar inte... - Valla och slipa kanterna. Det gör stor skillnad, speciellt kanter. Man vet inte vad som kan komma i vägen... - Använd skidor med riktigt lite skärning, för ditt eget bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
"Dödsrace"!, St Anton. Nu på torsdag!
Tillbaka
Topp