Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dom repa min bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kazle" data-source="post: 1029779" data-attributes="member: 94115"><p>Nu vet inte jag hur stora repor din bräda har fått, men kan tänka mig att de uppstod om de hade brädan på en yta som inte va helt ren när de skruvade. Men om du inte tänkt ha din bräda lindad i bubbelplast och bara åka på snö som är 100% ren från smuts (var man nu hittar sån?) så kommer din bräda att vara lika repig efter nån veckas åkning i vilket fall.</p><p></p><p>Med risk för att låta spydig, men fundera på hur mycket du tycker att det är värt att lägga på utrustning. Prylar går sönder förr eller senare, dessutom tycker jag att det tar bort mycket av skidglädjen om man åker runt och oroar sig över sina belag. Så åk på, ha kul och när brädan blir repig så fylla på med valla eller ptex. Sen nån gång ibland kan det vara värt med planslipning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kazle, post: 1029779, member: 94115"] Nu vet inte jag hur stora repor din bräda har fått, men kan tänka mig att de uppstod om de hade brädan på en yta som inte va helt ren när de skruvade. Men om du inte tänkt ha din bräda lindad i bubbelplast och bara åka på snö som är 100% ren från smuts (var man nu hittar sån?) så kommer din bräda att vara lika repig efter nån veckas åkning i vilket fall. Med risk för att låta spydig, men fundera på hur mycket du tycker att det är värt att lägga på utrustning. Prylar går sönder förr eller senare, dessutom tycker jag att det tar bort mycket av skidglädjen om man åker runt och oroar sig över sina belag. Så åk på, ha kul och när brädan blir repig så fylla på med valla eller ptex. Sen nån gång ibland kan det vara värt med planslipning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dom repa min bräda
Tillbaka
Topp