Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
domain eller infamous
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kinkan" data-source="post: 1063971" data-attributes="member: 68740"><p>är inga större skillnader på domain och infamous, dom riktar sig till samma typ av åkare. Båda är lekfulla lättåkta skidor med hyffsat mjuk flex. Med tanke på att han fortfarande bara väger 50 kilo tror jag han kommer ha roligare med atomic skidan just för att den är kortare. Den kommer vara lättare att utvecklas på och han behöver förmodligen inte den stabiliteten som en längre skida ger. Detta säger jag ju dock helt utan att veta vilken nivå han är på i sin åkning, men båda skidorna är iaf mycket lekfullare än suspect-skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kinkan, post: 1063971, member: 68740"] är inga större skillnader på domain och infamous, dom riktar sig till samma typ av åkare. Båda är lekfulla lättåkta skidor med hyffsat mjuk flex. Med tanke på att han fortfarande bara väger 50 kilo tror jag han kommer ha roligare med atomic skidan just för att den är kortare. Den kommer vara lättare att utvecklas på och han behöver förmodligen inte den stabiliteten som en längre skida ger. Detta säger jag ju dock helt utan att veta vilken nivå han är på i sin åkning, men båda skidorna är iaf mycket lekfullare än suspect-skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
domain eller infamous
Tillbaka
Topp