Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
domain eller infamous
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skatt" data-source="post: 1063977" data-attributes="member: 122710"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag var i precis samma situation förra året förutom att jag var ett år yngre, jag gick iaf på k2 domain i 174 (för långt då men med en budget så kan jag ha dem nu drygt 12 cm senare). Jag gillar skidorna då dem är riktigt mjuka lekfulla och framförallt lätta. </p><p>Jag har inte kunnat testa så mycket lössnö men det jag har kört har inte varit några problem alls. Det enda "negativa" med skidorna är att dem har fått rätt mycket mer rocker och har mjukats upp väldigt snabbt. </p><p></p><p>Jag har provat båda skidorna och föredrog k2 domain, då jag gillar att den är i mitt fall något mjukare men kändes inte riktigt lika hanterbar (kan dock haft med längden att göra).</p><p></p><p>Så om han är ute efter så mjuk skida som möjligt - Domain.</p><p>Något mer kontrollerbar skida - Infamous.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skatt, post: 1063977, member: 122710"] Hej! Jag var i precis samma situation förra året förutom att jag var ett år yngre, jag gick iaf på k2 domain i 174 (för långt då men med en budget så kan jag ha dem nu drygt 12 cm senare). Jag gillar skidorna då dem är riktigt mjuka lekfulla och framförallt lätta. Jag har inte kunnat testa så mycket lössnö men det jag har kört har inte varit några problem alls. Det enda "negativa" med skidorna är att dem har fått rätt mycket mer rocker och har mjukats upp väldigt snabbt. Jag har provat båda skidorna och föredrog k2 domain, då jag gillar att den är i mitt fall något mjukare men kändes inte riktigt lika hanterbar (kan dock haft med längden att göra). Så om han är ute efter så mjuk skida som möjligt - Domain. Något mer kontrollerbar skida - Infamous. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
domain eller infamous
Tillbaka
Topp