Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Don efter person?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jey" data-source="post: 25068"><p>måste faktiskt erkänna att jag härom dagen kännde ett visst sug efter att ta fram alpinskidorna igen. Det var hårt och isigt i backen och det såg ut att gå så lätt för gubbarna på slalomskidor. Försökte att ta en slalomsväng men det blev en telissväng i alla fall. Erkännde då för mig själv att jag ÄR telemarksåkare och körde hårt även fast isbitarna slog mig på knäna.</p><p></p><p>För mig finns inga alternativ, bara telemark.</p><p>Även om det gör ont i bland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jey, post: 25068"] måste faktiskt erkänna att jag härom dagen kännde ett visst sug efter att ta fram alpinskidorna igen. Det var hårt och isigt i backen och det såg ut att gå så lätt för gubbarna på slalomskidor. Försökte att ta en slalomsväng men det blev en telissväng i alla fall. Erkännde då för mig själv att jag ÄR telemarksåkare och körde hårt även fast isbitarna slog mig på knäna. För mig finns inga alternativ, bara telemark. Även om det gör ont i bland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Don efter person?
Tillbaka
Topp