Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dorfgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 508805" data-attributes="member: 12152"><p>Jag tycker den bästa varianten är att åka den snabba färjan som går Trelleborg-Sassnitz 22.15-02.15. Visserligen blir det ingen längre vila på båten, men å andra sidan kommer man lååångt ner i Tyskland innan det börjar tjocka på med köer. Om det flyter skapligt så är man även vid några matpauser nere vid kanten av alperna vid 12-14 samma dag. Sen någon timme eller två på alpvägar och man är framme vid destinationen framåt eftermiddagen eller förkvällen. Det kanske inte är helt optimalt om man har barn med, men jag tycker ändå att det är det smidigaste sättet att ta sig ner tack vare att autobahn är i princip tom de första fem timmarna av resan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 508805, member: 12152"] Jag tycker den bästa varianten är att åka den snabba färjan som går Trelleborg-Sassnitz 22.15-02.15. Visserligen blir det ingen längre vila på båten, men å andra sidan kommer man lååångt ner i Tyskland innan det börjar tjocka på med köer. Om det flyter skapligt så är man även vid några matpauser nere vid kanten av alperna vid 12-14 samma dag. Sen någon timme eller två på alpvägar och man är framme vid destinationen framåt eftermiddagen eller förkvällen. Det kanske inte är helt optimalt om man har barn med, men jag tycker ändå att det är det smidigaste sättet att ta sig ner tack vare att autobahn är i princip tom de första fem timmarna av resan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dorfgastein
Tillbaka
Topp