Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down CD2 alt BD Megawatt alt Atomic Automatic?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Von_vettet" data-source="post: 999720" data-attributes="member: 119552"><p>Åker själv på Auto. </p><p>Bra flyt i lössnön, greppar oförskämt bra i pisten. Men allt mellan dessa två får man kämpa för att visa vem som bestämmer. Jag åker på 186 (174cm/70Kg) Det är ingen stabil skida, du måste hela tiden ge input, men du får mycket respons tillbaka. Som med många atomic-skidor så får du driva dem ordentligt genom tippen för att få ut mer av dem. Även att det ligger lite metall i dem så skulle jag beskriva dem som lite mjuka och på gränsen till för fladdriga, iallafall för mig. Men vill du ha något lite mjukare så go for it!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Von_vettet, post: 999720, member: 119552"] Åker själv på Auto. Bra flyt i lössnön, greppar oförskämt bra i pisten. Men allt mellan dessa två får man kämpa för att visa vem som bestämmer. Jag åker på 186 (174cm/70Kg) Det är ingen stabil skida, du måste hela tiden ge input, men du får mycket respons tillbaka. Som med många atomic-skidor så får du driva dem ordentligt genom tippen för att få ut mer av dem. Även att det ligger lite metall i dem så skulle jag beskriva dem som lite mjuka och på gränsen till för fladdriga, iallafall för mig. Men vill du ha något lite mjukare så go for it! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down CD2 alt BD Megawatt alt Atomic Automatic?
Tillbaka
Topp