Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down CD2 alt BD Megawatt alt Atomic Automatic?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 999784" data-attributes="member: 101904"><p>Nu har jag åkt CD2 fyra veckor i Åre och en vecka i Val D'Isere och kan säga att de är väldigt allround. De flyter bra i puder och är väldigt lättaåkta. De är mjuka men ändå bastanta på något sätt, med en skön dämpad känsla och de funkar perfa även för charge för mig på 70 kg. Jag blir gång på gång överaskad när jag tror att allt ska skita sig och skidorna bara löser problemen åt mig. På hårt och i uppkört är det bara att tippa upp dem på kant och köra på.</p><p></p><p>Om du är tung och gillar hårda skidor för puder kan de nog bli lite för mjuka. Vill du ha en skida för bara lössnö måste det väl finnas bättre skidor? CD2 är som sagt mer en gör-allt-skida i mina ögon. CD5 kanske kan vara nåt? :-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 999784, member: 101904"] Nu har jag åkt CD2 fyra veckor i Åre och en vecka i Val D'Isere och kan säga att de är väldigt allround. De flyter bra i puder och är väldigt lättaåkta. De är mjuka men ändå bastanta på något sätt, med en skön dämpad känsla och de funkar perfa även för charge för mig på 70 kg. Jag blir gång på gång överaskad när jag tror att allt ska skita sig och skidorna bara löser problemen åt mig. På hårt och i uppkört är det bara att tippa upp dem på kant och köra på. Om du är tung och gillar hårda skidor för puder kan de nog bli lite för mjuka. Vill du ha en skida för bara lössnö måste det väl finnas bättre skidor? CD2 är som sagt mer en gör-allt-skida i mina ögon. CD5 kanske kan vara nåt? :-D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down CD2 alt BD Megawatt alt Atomic Automatic?
Tillbaka
Topp