Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 903081" data-attributes="member: 49358"><p>Väldigt bra recension! Det enda jag tänkte på var att du tyckte den var lite jobbig och okomfortabel när det gällde att ta ner farten med lite kortare svängar. Kan det bero på din montering tro? Hade jag haft den känslan på en skida hade jag övervägt att gå fram ca 2cm för att få lite mer kvickhet, och med den rockern så tror jag inte att en framflyttning hade påverkat flytet nämnvärt..?</p><p></p><p>Kommer som sagt bli otroligt intressant att se vad Down hittar på i framtiden. Än så länge ser alla skidor riktigt bra ut på papper iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 903081, member: 49358"] Väldigt bra recension! Det enda jag tänkte på var att du tyckte den var lite jobbig och okomfortabel när det gällde att ta ner farten med lite kortare svängar. Kan det bero på din montering tro? Hade jag haft den känslan på en skida hade jag övervägt att gå fram ca 2cm för att få lite mer kvickhet, och med den rockern så tror jag inte att en framflyttning hade påverkat flytet nämnvärt..? Kommer som sagt bli otroligt intressant att se vad Down hittar på i framtiden. Än så länge ser alla skidor riktigt bra ut på papper iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Tillbaka
Topp