Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 903648" data-attributes="member: 68917"><p>CD3 er ingenting å være redd for. Grunnfølelsen i de to er temmelig lik, men tailen på CD3 gjør seg mindre gjeldende enn den på CD2. Semi-charger er vel en mulig betegnelse, men det er mer nærliggende å tenke seg en CD2 som er mer optimert for pudder, skogskjøring og høyere fart. Det er mer flyt i tuppen enn på CD2, og den rette tailen er utrolig lett å "slarve", samtidig som den er stiv nok til å gi støtte i høy fart. I bakken skjer det ikke veldig mye før det går skikkelig fort, det krever en del å få respons fra tailen, men den er stabil og trygg. Jeg har aldri kjørt fortere ned storslalåmløypa på Oppdal enn på et par CD3, og det sier vel egentlig sitt. Vi har en tester i teamet som tilbrakte hele sesongen i Europa på et par CD2 og var veldig fornøyd med det, men tok med seg et par CD3 på tur til Big Red Cats i Canada, hvor han endte opp med å kalle de "the perfect ski for interior BC´s tight trees."</p><p></p><p>Skal prøve å komme meg til en test eller to!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 903648, member: 68917"] CD3 er ingenting å være redd for. Grunnfølelsen i de to er temmelig lik, men tailen på CD3 gjør seg mindre gjeldende enn den på CD2. Semi-charger er vel en mulig betegnelse, men det er mer nærliggende å tenke seg en CD2 som er mer optimert for pudder, skogskjøring og høyere fart. Det er mer flyt i tuppen enn på CD2, og den rette tailen er utrolig lett å "slarve", samtidig som den er stiv nok til å gi støtte i høy fart. I bakken skjer det ikke veldig mye før det går skikkelig fort, det krever en del å få respons fra tailen, men den er stabil og trygg. Jeg har aldri kjørt fortere ned storslalåmløypa på Oppdal enn på et par CD3, og det sier vel egentlig sitt. Vi har en tester i teamet som tilbrakte hele sesongen i Europa på et par CD2 og var veldig fornøyd med det, men tok med seg et par CD3 på tur til Big Red Cats i Canada, hvor han endte opp med å kalle de "the perfect ski for interior BC´s tight trees." Skal prøve å komme meg til en test eller to! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Tillbaka
Topp