Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 905845" data-attributes="member: 83225"><p>Trådkapning eller inte så är det en mycket intressant tråd. Ju mer jag läser om, och tittar på specsen av, CD2 så blir jag enormt sugen på ett par. Skidan skulle kunna vara helt perfekt men längden oroar lite. Min tanke är att skidan är lekfull och lättkörd i formen och lite bastantare i själva bygget. Det skulle innebära att den perfekta kombinationen av en S7 och Katana är skapad. Om skidan är lättkörd i skog och går att carva med i kort svensk pist samtidigt som den tål hög fart i uppkörd pist och offpist så har ni en kund...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 905845, member: 83225"] Trådkapning eller inte så är det en mycket intressant tråd. Ju mer jag läser om, och tittar på specsen av, CD2 så blir jag enormt sugen på ett par. Skidan skulle kunna vara helt perfekt men längden oroar lite. Min tanke är att skidan är lekfull och lättkörd i formen och lite bastantare i själva bygget. Det skulle innebära att den perfekta kombinationen av en S7 och Katana är skapad. Om skidan är lättkörd i skog och går att carva med i kort svensk pist samtidigt som den tål hög fart i uppkörd pist och offpist så har ni en kund... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Down Skis Countdown 2 - Testad och provkörd...
Tillbaka
Topp