Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Downhill cykel för nybörjare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elvinsson87" data-source="post: 318189" data-attributes="member: 74861"><p>Tjena alla hojåkare, är ny på forumet och är i hojköpnings tankar. Jag undrar då vad man får lägga på en bra Downhill hoj med det nödvändigaste som heldämpad, skivbromsar etc. Jag är ganska grön på downhill, dirt och freeride men jag har kört ganska mycket motocross och enduro så i vissa avseenden är jag ingen nybörjare. Så någon värsting hoj blir det inte något mellan 5-10 000 kr skulle kunna klaras av. Så om någon har tips på vilken hoj jag ska kolla på, vad dom kostar, vad man ska kolla på vid köp av downhill hoj? så skriv gärna något.</p><p></p><p>Ps. Jag är 197 cm lång så vad för storlek på ram ska jag ha för bäst komfort downhill?</p><p></p><p>Tacksam för respons!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elvinsson87, post: 318189, member: 74861"] Tjena alla hojåkare, är ny på forumet och är i hojköpnings tankar. Jag undrar då vad man får lägga på en bra Downhill hoj med det nödvändigaste som heldämpad, skivbromsar etc. Jag är ganska grön på downhill, dirt och freeride men jag har kört ganska mycket motocross och enduro så i vissa avseenden är jag ingen nybörjare. Så någon värsting hoj blir det inte något mellan 5-10 000 kr skulle kunna klaras av. Så om någon har tips på vilken hoj jag ska kolla på, vad dom kostar, vad man ska kolla på vid köp av downhill hoj? så skriv gärna något. Ps. Jag är 197 cm lång så vad för storlek på ram ska jag ha för bäst komfort downhill? Tacksam för respons! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Downhill cykel för nybörjare?
Tillbaka
Topp