Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
downhill däck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 528284" data-attributes="member: 47499"><p>Jag skulle ge fan i att köra ett st bak faktiskt då det bara känns onödigt och slits väldigt mycket mer än ett maxxpro. Men det är ju bara jag. Ett 3c däck är ett triple compound vilket är 3 olika gummiblandingar (no shit!) Nu kanske jag inte lämnar helt korrekt information om detta men jag har för mig att ett 3c däck är uppbyggt som så att det är 60a i botten för att göra det hela lite mer stabilt. 42a är vad som bygger upp mitten "dubben/mönstret" för att sedan övergå till 40a på sidorna. Här ska du tydligen ha det ultimata greppet o.s.v och du slipper ju att mönstret packar ihop och går av som på t.ex ett slow reezay 40a som är styvt och hållbart som ett suddgummi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 528284, member: 47499"] Jag skulle ge fan i att köra ett st bak faktiskt då det bara känns onödigt och slits väldigt mycket mer än ett maxxpro. Men det är ju bara jag. Ett 3c däck är ett triple compound vilket är 3 olika gummiblandingar (no shit!) Nu kanske jag inte lämnar helt korrekt information om detta men jag har för mig att ett 3c däck är uppbyggt som så att det är 60a i botten för att göra det hela lite mer stabilt. 42a är vad som bygger upp mitten "dubben/mönstret" för att sedan övergå till 40a på sidorna. Här ska du tydligen ha det ultimata greppet o.s.v och du slipper ju att mönstret packar ihop och går av som på t.ex ett slow reezay 40a som är styvt och hållbart som ett suddgummi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
downhill däck
Tillbaka
Topp