Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Downhill i Göteborg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrFles" data-source="post: 530876" data-attributes="member: 46079"><p>Tjenna!!!</p><p></p><p>Blir nu min första sommar i Göteborg och tänkte väl se mig för vad som finns i downhill-väg. Förra sommaren va jag i Chamonix och omnejd så hittar väl inte nåt liknande direkt, men kan man slippa pusha är jag nöjd. Har sett att Alebacken har downhill, men hittar ingen information om när det öppnar för sommarn och sånt än?</p><p></p><p>Sen vore det gött om man kunde hitta nåt roligt folk att åka med då mina polare inte fastnat för denna underbara sport än. Så om du vill hojja med egg skäggig, smått alkoliserad 25 årig grabb så maila så gör slag i sak. Jag har bil och cykelställ, max 20 mil bort från Göteborg är det som gäller, annars blir det semester och då har jag andra planer.</p><p></p><p>Ha d gött och tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrFles, post: 530876, member: 46079"] Tjenna!!! Blir nu min första sommar i Göteborg och tänkte väl se mig för vad som finns i downhill-väg. Förra sommaren va jag i Chamonix och omnejd så hittar väl inte nåt liknande direkt, men kan man slippa pusha är jag nöjd. Har sett att Alebacken har downhill, men hittar ingen information om när det öppnar för sommarn och sånt än? Sen vore det gött om man kunde hitta nåt roligt folk att åka med då mina polare inte fastnat för denna underbara sport än. Så om du vill hojja med egg skäggig, smått alkoliserad 25 årig grabb så maila så gör slag i sak. Jag har bil och cykelställ, max 20 mil bort från Göteborg är det som gäller, annars blir det semester och då har jag andra planer. Ha d gött och tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Downhill i Göteborg
Tillbaka
Topp