Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Alchemist, Tour1 och Foundation. Skillnad på konstruktinen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hthun" data-source="post: 1204173" data-attributes="member: 144186"><p>Nu när säsongen börjar lida mot sitt slut surfar jag runt på nätet och hamnar på DPS hemsida. Läser runt lite och inser att DPS skidor ser intressanta ut. Det som dock gör mig tokig är att jag inte lyckas reda ut skillnaden mellan DPS olika konstruktioner. För mig är det obegripligt hur de inte kan skriva en förklaring på konstruktionen när man trycker inte på kategorin för konstruktionen. Kan någon snälla förklara skillnaden på dessa tre. Dom påstår sig ha en av världens mest avancerade skidor, men deras sida är under all kritik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hthun, post: 1204173, member: 144186"] Nu när säsongen börjar lida mot sitt slut surfar jag runt på nätet och hamnar på DPS hemsida. Läser runt lite och inser att DPS skidor ser intressanta ut. Det som dock gör mig tokig är att jag inte lyckas reda ut skillnaden mellan DPS olika konstruktioner. För mig är det obegripligt hur de inte kan skriva en förklaring på konstruktionen när man trycker inte på kategorin för konstruktionen. Kan någon snälla förklara skillnaden på dessa tre. Dom påstår sig ha en av världens mest avancerade skidor, men deras sida är under all kritik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Alchemist, Tour1 och Foundation. Skillnad på konstruktinen?
Tillbaka
Topp