Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Alchemist, Tour1 och Foundation. Skillnad på konstruktinen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Punchslap" data-source="post: 1204177" data-attributes="member: 158015"><p>Efter att ha tittat runt lite på blister så tror jag att alchemist är mer dämpad och något tyngre än vad pure3 var, typ 100 gram enligt en podcast. </p><p>Foundation skulle jag nog också utgå ifrån att det är någon form av blandning mellan kol och glasfiber. </p><p>Tour1 skulle jag nog tro är typ bara kolfiber i och med fokus på vikt.</p><p></p><p>Måste hålla med dig om att deras sida är rätt värdelös för tillfället, har för mig att den har innehållit mer info, om allt, tidigare. Vet ej om det beror på att det är lågsäsong och dom kommer uppdatera den mer när dom nya grejerna ska visas eller om det bara har gått jävligt fort utför efter att grundaren lämnade företaget i slutet på förra året.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Punchslap, post: 1204177, member: 158015"] Efter att ha tittat runt lite på blister så tror jag att alchemist är mer dämpad och något tyngre än vad pure3 var, typ 100 gram enligt en podcast. Foundation skulle jag nog också utgå ifrån att det är någon form av blandning mellan kol och glasfiber. Tour1 skulle jag nog tro är typ bara kolfiber i och med fokus på vikt. Måste hålla med dig om att deras sida är rätt värdelös för tillfället, har för mig att den har innehållit mer info, om allt, tidigare. Vet ej om det beror på att det är lågsäsong och dom kommer uppdatera den mer när dom nya grejerna ska visas eller om det bara har gått jävligt fort utför efter att grundaren lämnade företaget i slutet på förra året. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Alchemist, Tour1 och Foundation. Skillnad på konstruktinen?
Tillbaka
Topp