Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Spoon 150
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 908068" data-attributes="member: 68917"><p>Interessant å tenke seg fleksmønsteret i den skien, stiv som f med unntak av de tre "cleatsene"... (Ikke egne tanker, men relevant for diskusjonen.)</p><p></p><p>Skjønner ikke helt ønsket om å legge inn cleats i det hele tatt. Husker det var en fyr i USA som bygget ski på denne måten, men uten cleats. 170mm på midten og ekstremt mye taper. Likevel tok han seg ned preparert bakke uten de helt store problemene.</p><p></p><p>Videoen der mcconkey står på vannski viser jo også at det ikke er noe problem å kjøre smear-svinger uten at man trenger å lage sålen konveks. </p><p></p><p>[MEDIA=youtube]QbdkPH88yZI[/MEDIA]</p><p></p><p>Praxis pow, eller en hvilken som helst bred ski med rocker foran og bak kan jo lett kjøres på den måten, så jeg ser ærlig talt ikke helt hva som er vitsen.</p><p></p><p>Arild: Har du testet ditt brett kontra banana hammock? Lurer bare på hvor stor effekten av konveksiteten egentlig er. (Og ja, jeg skal teste brettet ditt en gang.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 908068, member: 68917"] Interessant å tenke seg fleksmønsteret i den skien, stiv som f med unntak av de tre "cleatsene"... (Ikke egne tanker, men relevant for diskusjonen.) Skjønner ikke helt ønsket om å legge inn cleats i det hele tatt. Husker det var en fyr i USA som bygget ski på denne måten, men uten cleats. 170mm på midten og ekstremt mye taper. Likevel tok han seg ned preparert bakke uten de helt store problemene. Videoen der mcconkey står på vannski viser jo også at det ikke er noe problem å kjøre smear-svinger uten at man trenger å lage sålen konveks. [MEDIA=youtube]QbdkPH88yZI[/MEDIA] Praxis pow, eller en hvilken som helst bred ski med rocker foran og bak kan jo lett kjøres på den måten, så jeg ser ærlig talt ikke helt hva som er vitsen. Arild: Har du testet ditt brett kontra banana hammock? Lurer bare på hvor stor effekten av konveksiteten egentlig er. (Og ja, jeg skal teste brettet ditt en gang.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Spoon 150
Tillbaka
Topp