Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
DPS Wailer 99 Pure - Marker Tour F12 och NTN Freedom?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="macmac" data-source="post: 1046467" data-attributes="member: 68085"><p>Har beställt ett par DPS Wailer 99 Pure men inte riktigt kommit fram till om jag bara ska köra med en Marker Tour F12 (EPF eller inte?), eller om jag ska använda den bindningen tillsammans med inserts och en NTN Freedom. </p><p>**Är det en bra telemarksskida (har inte kört jättemycket telemark, men vill utvecklas)?</p><p>**Hur komplimenterar hålbilderna varandra i de respektive bindningarna? </p><p>**Har läst och hört om att Scarpa TX-Pro och TX-Comp går att köra i F12, någon som har erfarenhet av det både prestandamässigt och vad gäller utlösningsförmåga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="macmac, post: 1046467, member: 68085"] Har beställt ett par DPS Wailer 99 Pure men inte riktigt kommit fram till om jag bara ska köra med en Marker Tour F12 (EPF eller inte?), eller om jag ska använda den bindningen tillsammans med inserts och en NTN Freedom. **Är det en bra telemarksskida (har inte kört jättemycket telemark, men vill utvecklas)? **Hur komplimenterar hålbilderna varandra i de respektive bindningarna? **Har läst och hört om att Scarpa TX-Pro och TX-Comp går att köra i F12, någon som har erfarenhet av det både prestandamässigt och vad gäller utlösningsförmåga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
DPS Wailer 99 Pure - Marker Tour F12 och NTN Freedom?
Tillbaka
Topp